torsdag 22 november 2012

Claudia - Ocean Deep

Jamen just det, ett till turkos skimmerlack är ju precis vad jag behövde ^^ Jag kom hem med Ocean Deep från Gekås sist jag var där. Totalt meningslöst lack i min samling, men ni vet hur det är när man tittar på nagellack och tycker att man i alla fall vill ha nånting, även om det inte är nått i utbudet som man egentligen fastnar för. ...Tur att det var billigt i alla fall :p




Två lager och inget att anmärka på när det gäller formulan. Möjligen att det var lite grann åt det rinniga hållet då då.

Formula: 5
Färg i sin genre: 4
Inköpsställe: Gekås


A compleatly pointless polish, I already have a million turquoise shimmer polishes... It's pretty, but... naa. Formula is nice, two coats.

6 kommentarer:

  1. Jag gillade det, får kolla in det nästa gång jag är nere...

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det var helt ok! :)
    Kanske inte superunikt, men fint!
    Känner sååå igen det där med att man ibland bara VILL ha ett nytt lack! LOL! :D

    SvaraRadera
  3. Haha. Nja inge fel men inte så rätt heller.

    SvaraRadera
  4. Nej unikt är det inte men det är värt sina 9,95 kr:)

    SvaraRadera
  5. Går alltid använda till nått. Tex watermarbelings eller gradients :) Färgen var ju inte dum heller även om den inte var speciell.

    SvaraRadera
  6. Det var ju fint men inte så himla unikt. Jag inser nu att jag har en hög Claudia-lack hemma som jag aldrig har testat.. Det kanske är dags snart.

    SvaraRadera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.