söndag 9 december 2012

Cactus på gradient

Jag hade problem med att komma på nått bra på temat "varumärken" till dagens Nailart söndag, så jag kör på en variant som eventuellt blir räknat som fusk, men nu fick det bli så ^^
Varumärket jag slog till på är mig själv. Nagellacken som utgör den blå och silverfärgade gradienten är frankade hololack och kaktusen på långfingret är en halvtaskig variant av profilbilden. Jag tänkte delvis på kollektionen med frankenlack men mest på bloggen i sig. "Cactus" är ju ett varumärke precis som alla andra bloggar eller siter och jag gör mitt bästa för att förvalta det så gott det går.



Men nog sagt om manikyren... Jag vet att ni väntar på fler Cactus lack (jag inte bara förutsätter det hej vilt utan grundar det på meddelanden jag fått). Tyvärr har resten av livet lagt beslag på all min tid just nu. Vi är inne i en lite smått galen period på jobbet bland annat. Jag har allt utom basen till nästa kollektion, men har inte haft tid och energi att sätta mig ner och gräva fram en ny leverantör. Det ligger där i bakhuvudet och jag har planer men jag kommer inte kunna göra nått med dem förrän efter nyår. (Såhär års är det att utmana ödet att beställa saker över nätet, fler paket kommer bort eller blir sena runt julhelgen än nån annan gång under året.) Så jag får dra ut på det lite till tyvärr, men det kommer, så småningom! Och hololack gör ju sig ändå bättre till våren när det finns lite mer sol :)

6 kommentarer:

  1. Åh, vad smart du är! Fint blev det också :)

    SvaraRadera
  2. Jättefina!! Klart Cactus är ett varumärke! :D

    SvaraRadera
  3. Självklart att Cactus är ett varumärke. Faktum är att jag hade en liknande tanke om LeLack men tiden, den där berömda tiden, räckte inte till.
    Och visst känns ditt motiv igen, fattade direkt utan att läsa texten:)

    SvaraRadera
  4. Bra val av varumärke tycker jag!

    SvaraRadera
  5. Kul idé! Och bra arbetat, ser riktigt pilligt ut! :D

    SvaraRadera
  6. Haha, kul tolkning! Själv kom jag inte på något alls och har inte riktigt haft tid heller, så det blev inget bidrag från mig idag.

    Jag kan vänta på dina lack, det är ok! Gör det när du känner inspirationen rinna till och när du har tid!

    SvaraRadera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.