torsdag 11 april 2013

Längst ner i Helmer: NYC - Classic Colar Creme & Splash - S045

Nu var väl namnet Classic Coral Creme väldigt fel, eftersom det är ett rosa metalliclack med silverfärgade metallicpartiklar. Men men, man kanske inte kan lyckas varje gång med namngivningarna...

Tuggummirosa, skulle jag beskriva det som, och skirt. Tror det är fyra lager här och med längre naglar kommer man absolut inte undan med så få. Ett opakt lack i botten gäller nog här tror jag.

För att jag kunde så la jag ett grönt glitter på en accentnagel. Det är grönt glitter i klar bas, en färg, en storlek, inget mer att säga där. Jo kanske att lacket luktar gift och verkar helt oförmöget att torka över huvud taget... tror jag låter den här flaskan flytta till papperskorgen.



4 kommentarer:

  1. Jag gillar verkligen färgen, det är en jättefin rosa nyans. Hade ju inte skadat om det varit mer täckande dock. :-)

    SvaraRadera
  2. Ja! Jag har också fått slänga några glitterlack för att de fasiken ALDRIG torkat och dessutom så har de startat krig med Seche Vite när jag lagt det ovanpå. De var från Kleancolor. Riktigt snygga dessutom med stjärnor och grejer i.. Surt som attan.

    SvaraRadera
  3. Det där är så längt från min färg man kan komma tror jag!

    SvaraRadera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.