onsdag 26 juni 2013

Zoya - Bobbi

Nja, nu är vi nog tillbaka i rosa lack som jag inte trivs med så bra. Färgen är trevlig och metallicfinishen är jättesnygg, men ihop blir de lite för mycket för mig. Men om rosa får ens hjärta att slå lite snabbare så är det här absolut en hit!




Formulan är en dröm, hade jag varit noga hade jag nog kommit undan med ett lager. Nu blev det två eftersom det första blev lite tunt.

Formula: 5
Färg i sin genre: 4
Inköpsställe: eBay

The color is great if you like pink, and the finish is awesome, but together they are a bit too much for me. Formula is a dream, two coats.

20 kommentarer:

  1. Men åh, jättejättejättefint ju! Trots att jag har svårt för rosa så gillar jag det verkligen på naglarna! Detta blir nog en flaska som står på min hylla snart!

    SvaraRadera
  2. Superfin finish, men oj vad det där var rosa!

    SvaraRadera
  3. Men det var riktigt fränt det här. Det gillade jag. :-)

    SvaraRadera
  4. Jag är inte förtjust i rosa i vanliga fall men på naglarna är det supersnyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan inte säga att jag är helt övertygad än ^^

      Radera
  5. Det var verkligen en hit:)

    SvaraRadera
  6. Ser superdupersnyggt ut! Så många fina lack Zoya kommit ut med i vår :)
    /Rbecka

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, kollektionerna som helhet är riktigt bra!

      Radera
  7. Jättesnyggt för o vara rosa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, finishen hjälper till en hel del

      Radera
  8. Det ser väldigt fint ut för att vara rosa. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja för att vara rosa är det okej :)

      Radera
  9. Det här gillade jag, men jag gillar ju både den typen av rosa och metallicfinish =)

    SvaraRadera
  10. Jag gillade till min stora förvåning det här! Har jättesvårt för metallicfinish, men det här var...helt okej :P Har du något tips på snygga lack i liknande finish? (Jag gillar ungefär samma färger som du + rosa har jag insett)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tja, resten av kollektionen :D Den blå och den gröna är riktigt snygga. Sen har L.A. Girls en Metal-kollektion som är riktigt bra. Du hittar den här bland annat http://www.cherryculture.com/cosmetics/makeup/l.a.-girl/la-girl-metal-nail-polish/17411&cat=291&page=2
      Color Clubs Foiled lack är lite åt det hållet också men med mindre partiklar, jag tycker de är supersnygga men det är inte riktigt som de här så du kanske inte håller med :)
      Kan kika i lådorna när jag kommer hem också men det är de jag kommer på ur huvudet just nu :)

      Radera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.