tisdag 23 augusti 2011

Zoya - Harley

Harley har jag velat ha ett tag men det finns inte på Nail de Royale där jag brukar köpa Zoya, så det har inte blivit av. Sist när jag handlade direkt från Zoya passade jag på att skaffa det. Harley är ett varmt ljusgrått lack med massa skimmer i silver. I vissa vinklar tycker jag att det flashar till i ljust lila. Fast det gick ju självklart inte att fånga på bild. Det är himla snyggt, klassiskt men ändå spännande, färgen är lite sådär svårdefinierad som jag gillar.




Formulan är helt okej men det var lite svårt att få det jämnt. Det gick, men jag fick vara väldigt noga när jag målade. Två lager räckte för att få det opakt. Torktiden är helt okej också.
Formula: 3
Färg i sin genre: 5
Inköpsställe: Zoya

2 kommentarer:

  1. Riktigt fint!

    (PS. Du borde ta bort den där texen till vänster om att dina bilder är dåliga, för det är de inte.)

    SvaraRadera
  2. Haha, tack :) Fast om nån ska låna en bild av en blogg och har att välja på bilder från Scrangie eller Temptalia eller The Swatchaholic eller nån av de andra med supersnygga bilder så är ju mina inte riktigt i den kalibern >.< Då ska man nog låna av dem istället om man kan välja :)

    SvaraRadera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.