torsdag 15 december 2011

Eländiga veckan: Sammanfattning

Ett sammanfattande inlägg av lacken vi sett under den 11 dagar långa Eländiga veckan. Jag hade gott om eländiga lack och ett par kassa nailart manikyrer så det blev en lång vecka. Min eländiga ringfingernagel har inte återhämtat sig riktigt än dock så nu har jag en annan nödlösning på lager :p
Inte för att jag tror att ni behöver bli påminda om alla usla lack men här är de. Vilket tycker ni var värst? :)
(Om nån skulle tycka annorlunda än jag och av någon anledning vilja ta över ett av dem så bortskänkes de med glädje! Doftlacken har redan hittat ett nytt hem och ska läggas på brevlådan imorron och flytta till Norrland, där får de det garanterat bättre än hos mig :) Och de andra blir gärna adopterade också.)



 










7 kommentarer:

  1. Nej, känner ingen närmare kärlek till någon av de där. Men det har varit en rolig "vecka", mitt i allt elände. ;)

    SvaraRadera
  2. De flesta verkar mindre bra på alla sätt, men jag ger gärna color club lacken en chans :)

    SvaraRadera
  3. För min del får de gärna bo kvar hos dig ;-)

    SvaraRadera
  4. Jag vill då absolut inte ha Kleancolor lacket för det var gräsligt fult :)

    SvaraRadera
  5. Skulle gärna ge mig på color club lacken! Hittar inte din epost så om du skulle kunna mejla mig på issa.olsson@hotmail.com?

    SvaraRadera
  6. Kalla mig knäpp men jag tycker både det gröna Kiko-lacket och det rosa Milani-lacket är fina...

    Om de söker nya klor att bo hos så tas de gärna emot av mig; peachgirl!

    sassy-peach@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Mrs Data - Det är bra att eländet varit roligt att titta på, det var huvudsaken :)

    Solveig - Maila mig så kan vi säkert lösa det :)

    Kajalen - Hahaha, jag klandrar dig inte, jag hade inte velat ha nått av de här heller :D

    Åsa - Ja, den är nog ett av de värsta under veckan. Flera av de andra kan man iaf layera men Mocha är totalt hopplös!

    Isabell - Adressen finns alltid under Om mig fliken :) Antar att du hittade den för jag fick dina mail, svarar på dem :)

    Peachgirl - De får du gärna ärva! Jag mailar :)

    SvaraRadera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.