måndag 9 april 2012

Glitter Gal - Copper

Copper var inte den färgen jag var mest sugen på bland Glitter Gals hololack, men det var nog snäppet bättre än jag väntat mig. Det är ju rätt så rosa men också med en ton av koppar, även om jag tycker det är för lite för att rättfärdiga namnet. Jag gillar hololack som drar åt beige och brunt, så så illa är det inte :)



Holoeffekten är tydlig och det blir tydliga regnbågar även under min lampa. I solen blir det ett litet fyrverkeri på naglarna men det är ju "fusk" :) Det är ju verkligen inte varje dag vi har sol i det här landet, så för att kunna bedöma hololacken rättvist sätter jag alltid handen under samma lampa så att alla får samma förutsättningar.








Formulan var rinnig, det ville inte stanna där jag la det. Det är tre lager på bilderna eftersom jag inbillade mig att det var VNL efter två.

Formula: 3
Färg i sin genre: 4
Inköpsställe: llarowe 

4 kommentarer:

  1. Det ser okej ut, men inte så att jag känner att jag måste ha det själv. Basfärgen är inte riktigt min kopp te.

    SvaraRadera
  2. Den såg ju onekligen inte så kopparaktig ut... synd! regnbågarna är det inget fel på däremot :)

    SvaraRadera
  3. Det ser ju definitivt mer rosa ut än koppar, men det är fint ändå!

    SvaraRadera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.