måndag 16 juli 2012

Peripera - Night Blue 603

Det blev enbart positiv respons i min lilla marknadsundersökning, väldigt roligt :) Så vi kör väl på det då helt enkelt. Jag klickade hem ett helt gäng pigment och tomma flaskor igår. Ska experimentera en del och se hur det funkar innan jag beställer mer pigment som jag har ögonen på (men de var dyrare så det får bli en sak i taget) Och sen ska allting snigla sig hit genom postsystemet också... Så det lär inte gå fort, men så småningom hoppas jag kunna presentera ett litet gäng flaskor med holo, duokromt och förhoppningsvis lite annat kul med. Så får vi se vad det blir av det hela.

Vi kan väl ta ett nagellack med när vi ändå är igång... Night Blue är ett väldigt snyggt skimmerlack i mörkt petrolblått och med en liten gnutta turkos skimmer. Kanske en aning för mörkt för att vara helt perfekt och säkert inte unikt, men väldigt vackert ändå.




Formulan är toppen. Det täckte nästan på ett lager men det fick bli två för att jämna ut nyansen. Även det här är parfymerat och har den hopplösa usla penseln. Man får vara extremt lätt på handen så att bara mitten av penseln nuddar nageln, då går det att lacka med den.

Formula: 5
Färg i sin genre: 4
Inköpsställe: eBay

4 kommentarer:

  1. Fint!

    Kul att det vankas Cactus-lack framöver :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förhoppningsvis blir det bra av mina galna experiment :)

      Radera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.