tisdag 7 juni 2011

Depend - 252

Var på stan för ett tag sen och letade reda på ett par lack i Depends sommarkollektion som jag fallit för efter att ha sett dem på andra bloggar. 252 var ett av dem. Det har en klarblå helt underbar färg. Inte mörkblå men lite för mörk för att klassas som mellanblå, tycker jag. Den glittrar och är nästan självlysande, en perfekt sommarfärg!




Jag blev förvarnad om att det skulle vara skirt så jag la det ovanpå ett beige opakt lack. Det gör ju dock att jag inte vet hur många lager som krävs för att få det opakt för sig själv så betygsättningen är ju lite svår. Men det är tre lager uppe på det beiga så jag kan tänka mig att det behövs minst fyra, kanske fem om 252 är ensam.
Formula: 3
Färg i sin genre: 5

Inköpsställe: Fysisk affär

2 kommentarer:

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.