måndag 13 februari 2012

Hits - Hermes

Hermes är ett ljust guld-beige lack med kalla toner. Jag brukar inte gilla guldlack men det här är tillräckligt ljust och kallt för att jag ska trivas riktigt bra i det. Det är väldigt diskret och klädsamt men samtidigt gör holoeffekten att det har det där lilla extra. Jag gillar det verkligen, även fast en del av mig tycker att effekten är lite mesig.







När jag lackade på första lagret så trodde jag att jag skulle behöva minst fem för att få det opakt men det klarade sig faktiskt med tre. Det är fortfarande lite VNL i vissa vinklar men tillräckligt lite för att jag inte ska bry mig så mycket om det. Och penseln var faktiskt helt okej i den här flaskan!

Formula: 3
Färg i sin genre: 4
Inköpsställe: Speciallità

1 kommentar:

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.