torsdag 16 februari 2012

Kicks Evening at Ch. Marmont goes holo

Kommer ni ihåg när jag visade Kicks’ Evening at Ch. Marmont i en jämförelse med Peridot och Ozotic? Då skrev jag att den krävde alldeles för många lager men att den nog skulle passa bra att hälla SpectraFlair i. Det har jag gjort och så här blev den då. Orkade inte hålla på med alla lager den här gången så nu är det tre lager över svart istället. 

Holo i vissa vinklar duokrom i guld och grönt i andra, och regnbågarna bidrar också med mer blått än det var innan. Färgen blev väldigt obestämbar och trevlig. Helt klart ett lyft!





12 kommentarer:

  1. Coolt! Jag önskar att jag hade minst en backup på min EaCh.M. Jag gillar den ju som den är men skulle gilla den med SpectraFlair med.

    SvaraRadera
  2. Snyggt absolut men jag gillar EACM som det är;)

    SvaraRadera
  3. Vilken kul idé! :D

    SvaraRadera
  4. Det ser onekligen spännande ut!

    SvaraRadera
  5. Polityr - ja, det bliv spännande färger ihop

    Åsa - visst är det :)

    Lela - färgen är det absolut inget fel på i orginal, mest att jag hade så många som var lika redan, så det gjorde inget att jag gjorde om den här :)

    Andrea - Det skadar aldrig att hälla holo i lacken :)

    Nailtastic - det blev liksom en dimension till på det

    SvaraRadera
  6. Det ser ju jättehäftigt ut!! Men jag tror faktiskt att jag föredrar EACM för sig själv ändå..

    SvaraRadera
  7. Fräckt! Ser riktigt intressant ut. Fick aldrig tag i Evening at Ch. Marmont. *snyft*

    SvaraRadera
  8. Annie - Ja, den är inte dum då heller :)

    Pamsan - Är den helt borta nu då? Så det inte går att få tag på den alls, det är ju synd isf. Jag hade gärna gett dig min flaska om jag inte "förstört" den :)

    Sminkhörnan - ja unikt blev det iaf :)

    SvaraRadera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.