söndag 13 maj 2012

Gigantisk giveaway *Stängd*

***************Giveaway'en är avslutad*****************

Nuså! Kommer det som alla har väntat på :)

Bloggen fyllde ett år i april och jag firar dessutom det nya jobbet (fortfarande) så för att fira med er har jag gjort en raid i samlingen och sorterat ut över 70 lack som jag ger bort! Det är allt mellan himmel och jord och jag lottar ut både specificerade lack och Gott och Blandat påsar (nu blir jag säkert stämd för varumärkesintrång av Malaco ^^) där det kan vara lite vad som helst i.

Alla lack är swatchade på nagelhjul, ca hälften är swatchade på ena handen till bloggen. Ett par är synbart inte fulla (ca 80% kvar). Men alla är i gott skick!

Vill man vara med så skriver man en kommentar där man talar om numren på de grupper man vill vara med och tävla om. Vill man vara med på alla så skriver man lämpligtvis "alla" i sin kommentar. Vill man vara med på alla utom en så skriver man "alla utom x". Piece of cake :) Man behöver inte följa bloggen eller göra reklam för den på resten av nätet, en kommentar räcker.

Om man inte har en egen blogg där det finns kontaktuppgifter så lämnar man också sin e-postadress i texten i kommentaren! Alltså inte bara i rutan för e-post i kommentarsformuläret för den får jag aldrig veta vad som står i. Vill man absolut inte lämna ut sin e-post så kan man maila mig, men enklast är ju att skaffa nån random g-mail adress för sådana här syften... Jag kommer att dölja kommentarerna när giveaway'en är avslutad så adresserna kommer inte ligga kvar här i all oändlighet.

Okej då kör vi!

1  Effektlack från Ebalay, nummer 1, 5, 7, 9, 11. Swatcher här



2  A-england Morgan Le Fay och Ascalon (helt ny) 



Effektlack från CND, 5 stycken, fritt val (lista fås i händelse av vinst)



China Glaze crackellack




5  Gott och Blandat påsar, minst fem stycken påsar men det kan bli fler beroende på hur många som är med i utlottningen. Mellan 5 och 10 lack i varje påse, blandade märken, färger och finishar. Mestadels "billigare" märken (tex: fler CND effektlack, H&M, Depend, KleanColor, Misa, Sinful Colors, Claudia, Kubiss, W7). Några fler än vad som är med på bilderna.


Som ni förstår kommer det kosta en mindre förmögenhet i frakt att skicka allt det här :p I ett tidigare inlägg så skrev många att de kunde tänka sig att betala för frakten. Så vi gör så här: Är du beredd att betala för frakten så skriv det i din kommentar, så får du en extra vinstchans. Vill/kan du inte betala frakten så går det jättebra också och du får självklart vara med ändå!

Jag lottar fram vinnarna med random.org, en i varje kategori med början på nummer 1. Vinner man nånting deltar man inte i utlottningen av följande kategorier. Giveawayen är öppen till... låt oss säga fredag kväll.