lördag 19 maj 2012

Säljer Kaleidoscope lack

Okej, då tar vi nästa grej... många bollar att hålla i luften med bloggen just nu :p  (Och observera att detta inte är en giveaway)

Jag säljer alltså tre China Glaze Kaleidoscope lack som jag har dubbletter av. Samma upplägg som med OMG lacken. Man anmäler intresse i en kommentar för vilka lack man vill köpa och sen lottar jag ut tre personer som får chansen att köpa dem, för att sprida möjligheterna. Min gissning är att alla vill ha det grå, så vill ni öka chanserna att få nått av dem så kör gärna på det rosa med ;)

Skriv "rosa", "grå" och "blå" i kommentaren, det är så jobbigt med namnen!
Och för allt i världen, lämna en e-postadress i texten eller en fungerande länk till en blogg/profil där det finns en e-postadress!

Rated holographic, Lets do it in 3D, Kaledoscope him out
kika på swatches hos Scrangie


Priser för lacken inklusive frakt inom Sverige:
Rosa - 100:-
Grå - 200:-
Blå - 120:-

De är baserade på eBay priserna exklusive frakten till Sverige, jag går med förlust här som vanligt men det är å andra sidan inte mitt mål att göra nån vinst på dem. Betalning via bank eller PayPal.
Vi kör anmälningar fram till imorron eftermiddag preliminärt

Uppdatering: Jag har tagit bort kommentarsfunktionen, alla lacken är sålda