lördag 26 maj 2012

Sammanfattning: Zoya - Surf och Beach

En sammanfattning av Zoya's sommarkollektioner ska vi väl ha också. Över lag är de väldigt bra på det de ska vara, glada sommarfärger i antingen creme- eller metallicfinish. Kanske kunde det varit lite större variation av färger, lite färre rosa, och ett knalligt blått lack hade inte skadat :) Själv tycker jag att Surf är väldigt mycket roligare än Beach, men det är ju en smaksak. Formulan är i vanlig Zoya-ordning helt underbar.

Surf-kollektionen, bilderna är inte rangordnade. Min favorit är Zuza, men även det korall-oranga Myrta föll mig oväntat mycket i smaken.

Zuza

Carly

Myrta

Meg

Kimber

Rory

Och så Beach. Här blev Wednesday favoriten, och Tracie som jag trodde att jag skulle gilla gick inte alls hem hos mig. 

Wednesday

Tracie

Reagan, Lara och Shelby

Arizona

6 kommentarer:

  1. hJälp, jag gillar ju allihop...

    SvaraRadera
  2. Fortfarande lite kär i Arizona...

    SvaraRadera
  3. Jag vill ha Zuzu, Meg, Kimber och Rory. Vill ha, vill ha, vill ha.

    SvaraRadera
  4. Det har väl aldrig hänt att Zoya släppt en kollektion jag inte velat ha något alls ur... tills nu. Mkt skumt, jag som alltid dreglar över i stort sett allt som Zoya gör!

    SvaraRadera
  5. Jag som tyckte att Arizona var fantastiskt fin!

    SvaraRadera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.