lördag 21 maj 2011

CND Effects

Det kommer att ta mig ett bra tag att swatcha upp alla CND Effects på naglarna, har inte ens börjat än. Men jag kan i alla fall visa upp dem på nagelhjulet. Jag får ju visa upp dem nu när jag är lite stolt över att jag faktiskt har allihop, alla 15 i kollektionen :)
Det är två lager av varje uppe på svart. Ett lager gör effekten lite klarare i färgerna, lager nummer två gör att mjölkigheten som syns i flaskorna syns lite. Men två lager ljusar å andra sidan upp färgerna ganska mycket. Så det är en smaksak hur man väljer. Jag ska försöka komma ihåg att fota båda varianterna när jag swatchar dem sen. Hmm, får nog köpa mer svart cremelack om jag ska swatcha alla de här.
I nummerordning då!
  1. Copper pearl (har jag visat förut här)
  2. Gold pearl (har jag visat förut i samma inlägg som ovan)
  3. Lavender pearl
  4. Gold shimmer
  5. Copper shimmer
  6. Scarlet shimmer
  7. Violet shimmer
  8. Emerald shimmer
  9. Ice blue shimmer
  10. Gold sparkle
  11. Amethyst sparkle
  12. Jade sparkle
  13. Crimson sparkle
  14. Raspberry sparkle
  15. Sapphire sparkle
Alla är köpta från Transdesign





Jag gillar alla jättemycket, de är riktigt häftiga. Men de som jag gillar snäppet mer är nummer 3, 10, 12, 14 och fram för allt 15.
Vilka tycker ni bäst om? Vilka vill ni se först, ge mig en siffra!

6 kommentarer:

  1. 11, 12, 14 och 15 fångade mitt öga på direkten. 13 ser förstås spännande ut också.. Och några till med för den delen! Men jag röstar nog på att du ska börja med att visa upp 15!

    SvaraRadera
  2. Jag har också några av dessa och är överraskad att jag gillar dem så mycket. Skulle lätt kunna tänka mig alla och vill alla fall utöka med Copper Pearl. Ta dem i vilken ordning som helst, det blir spännande oavsett.

    SvaraRadera
  3. Chaosophia - Ja, de som heter Sparkle i efternamn är snäppet häftigare än de andra, blir nog nån av dem till att börja med

    Sminkan - Jag som trodde att du hade allting redan ;) Copper Pearl är riktigt snygg så den är ett bra köp

    SvaraRadera
  4. Jag håller med om 15! Vill så klart se alla, men 15 tyckte jag såg mest spännande ut.

    SvaraRadera
  5. Oh, jag kan inte välja, gillar alla. Men nr 10 och uppåt ser kanske mest intressanta ut.

    SvaraRadera
  6. Elin - Det börjar luta åt det hållet :)

    NailsbyNoir - Ja, de är lite häftigare på nått vis

    SvaraRadera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.