tisdag 15 november 2011

Fem lack från L.A. Splash

Jag går igenom samlingen för att se vad som kan rensas ut. Då hittade jag de här lacken från L.A. Splash som jag inte swatchat och visat på bloggen. De råkade vara fem till antalet och jag har fem fingrar, därav denna spännande kombination!
Tummen – Violet Delight. Lila småttigt glitter i löjligt svagt lila bas. Måste layeras.
Pekfingret – Golden Seahorse. Sjöskumsgrönt med guldglitter
Långfingret – Sparkling Lime. Grönt och guldigt glitter i klar bas.
Ringfingret – Sparkling Seaweed. Samma gröna glitter som ovan men nu med silver som kompis
Lillfingret – Sugar Cane över svart. Obestämbar färg åt det grön-blå hållet.



Inköpsställe: Cherry Culture

4 kommentarer:

  1. De två sista tyckte jag var fina :)

    SvaraRadera
  2. Gillar Sparkling Lime och Sparkling Seaweed:)

    SvaraRadera
  3. Åh, dom färgerna gillade jag! :D Så sugen på nått glittrigt just nu ^^

    SvaraRadera
  4. Helga - Sugar Cane var lite för krävande för mig, jag orkar inte layera den :p

    Angelica - Ja, jag föredrog Sparkling Seaweed men båda är roliga :)

    Cia - Ja sånt kommer i perioder, känner igen det :)

    SvaraRadera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.