fredag 4 november 2011

KleanColor - Neon Yellow

Gult! Jag vägrar höst ett tag till och kör på sommar-knall-gult! Det här är lite som äggula, skojig färg på naglarna och jag gillar solgula naglar, även om jag vet att det inte är i allas smak. Neon Yellow är inte ett neonlack (det torkar inte halvmatt) utan ett cremelack, i primärgult.




Formulan är typisk för cremelack, lite svår att få jämn, lägger sig gärna i vallar istället för att flyta ut snyggt. Tre lager fick jag lägga för att få ordning på det. Eftersom överlack brukar göra ett bra jobb med att jämna till det så är det ett lager Seche Vite över på bilderna för en gång skull.
Formula: 3
Färg i sin genre: 3

Inköpsställe: BeautyJoint

4 kommentarer:

  1. Wow, vilken otroligt härlig gul! Den där måste jag komma ihåg nästa gång jag känner för att beställa KleanColor. :-)

    SvaraRadera
  2. Den här färgen blir man verkligen glad av!!

    SvaraRadera
  3. Nailtastic - Ja det är verkligen en härlig nyans!

    Annie - Absolut!

    Sminkan - Det är den verkligen :)

    SvaraRadera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.