torsdag 3 november 2011

Picture Polish giveaway *stängd*

Både One Inch Nails och Nageldraken har haft riktigt bra idéer för sina Picture Polish giveaways… Ett tag funderade jag på att sno deras idéer ;) Men till slut kom jag fram till ett mer simpelt koncept.
Jag tänker inte tvinga nån att följa min blogg på ett eller annat sätt eller att ni ska göra reklam för bloggen genom diverse kanaler. Jag blir ärligt talat lite irriterad på bloggare som gör så. Visst är det kul att synas och få läsare men jag tror på att göra tillräckligt bra grejer för att folk ska vilja läsa det på eget initiativ! Det är mitt mål i alla fall. Så det blir vad giveaway-”regeln” kommer handla om.


Först, det ni kan vinna: Picture Polish låter mig ge bort tre valfria flaskor ur deras eget sortiment. Alltså de lacken som går under Picture Polish namn, inte Ozotic-lacken (tyvärr). Det är Picture Polish själva som kommer att skicka lacken, inte jag, så de kommer att få vinnarens namn och adress och vilka tre lack hon/han har valt.

Det enda ni behöver göra för att vara med i utlottningen är att skriva en kommentar till det här inlägget med förslag på hur bloggen kan bli bättre. Vad ni vill se mer eller mindre av, om det är nått ni tycker jag ska ändra, osv. Och tänk en vända, det är det enda jag begär av er :) Jag godkänner inte bidrag som går ut på att allt är bra som det är utan en ordentlig motivering! I så fall får ni ändå skriva vilken typ av inlägg ni gillar bäst :)

Anmälningen är öppen till den 13 november stängd. Sen väljer jag en vinnare med random.org. För att jag ska kunna kontakta vinnaren sen är det jätteviktigt att ni lämnar kontaktuppgifter! Antingen att ni har en egen blogg eller Blogger-profil där det går att hitta en e-post adress, eller att ni skriver ut adressen i kommentaren. Om ni inte vill lämna ut adressen på det sättet så går det självklart jättebra att maila mig bidraget istället på cactusnailpolish@gmail.com Om jag inte kan få kontakt med vinnaren så måste jag välja en ny…

För att sätta igång kugghjulen radar jag upp några områden: För mycket/lite text, bättre bilder, fler/färre recensioner av lack (helt vanliga inlägg), mer/mindre nailart, akrylfärg, water marbles, tutorials, film, jämförelser, tips, faktainlägg, nagelrelaterad prylar, personliga inlägg om mig och mitt liv, pressreleaser från lacktillverkarna, de allra senaste lacken, ny design av bloggen, fler/andra teman, speciella färger eller finishar, mer info för nybörjare eller mer saker riktade åt dem som är veteraner i branschen.
Nått av allt detta borde ge inspiration till ett förbättringsförslag :)