fredag 29 juni 2012

Layla - Purple Illusion

Vi går mot mörkare lila nyanser nu. Jag gillar att Laylas hololack går i ordning genom nyanser som är ganska lika varandra. Jag har inga som helst belägg för det och kan vara helt ute och cykla, men det känns som att ifall de gör såpass lika lack i den lila skalan kanske de planerar att göra det i nån mer färgskala? Kanske det kan komma 8 till en vacker dag? Jag hoppas på det i alla fall :)

Purple Illusion är hur som helst lilarosa, lila med mycket röda toner. Jag gillar verkligen färgen, den känns klassisk men ändå med det där lilla extra. Utöver regnbågarna då som är helt galna.





Lite mer dra-med-sig-formula igen, fast inte så illa som det kunde varit. 3-4 lager.

Formula: 3
Färg i sin genre: 5
Inköpsställe: Layla

4 kommentarer:

  1. Jättefint!

    Åh, tänk om det skulle komma 8 gröna....

    SvaraRadera
  2. Väldigt vackert, jag valde mellan denna och Red Taboo sist men Red Taboo vann. Nu kör jag Ocean Rush...

    SvaraRadera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.