onsdag 27 juni 2012

Layla - Shock Pink

Barbierosa men med lite koralltoner som räddar det från att bli för mesigt. Och så regnbågar i massor på det. Ni vet ju hur jag känner för rosa men ska det vara rosa så ska det ju vara såhär :) Shock Pink kändes väldigt somrigt och härligt och det är nog ett rosa jag faktiskt kan tänka mig att använda. Undrens tid är icke förbi ;)





Bättre formula på det här, klarade sig med fyra lager på alla naglar utom en. Fortfarande inte bra förstås, men bättre än många av syskonen.

Formula: 3
Färg i sin genre: 5
Inköpsställe: Layla

6 kommentarer:

  1. Shock Pink känns som ett opassande namn. Och eftersom det här var koralligt gillade jag inte det så mycket... Alltså, missförstå mig rätt, det är inte fult på något sätt, men jag skulle inte köpa det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju onekligen bäst för plånboken att inte gilla alla de här :)

      Radera
  2. Hmm, min täckte med två lager när jag hade Aqua Fix under. Tyckte formulan var riktigt bra, men smaken är som baken:) Håller med om att shock pink inte är ett jättepassande namn, tycker dock att det är alldeles galet vackert!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är säkert bättre med Aqua Fix! Jag har en flaska men använder den aldrig. Lägger alla lack - holo som annat - på seche vite för att kunna få av det smidigt igen. Tycker egentligen inte om idén med att man ska behöva ett speciellt underlack för att få ett nagellack att funka. Men vill man ha en smidigare process så är det väl bra att det finns antar jag.

      Radera
    2. Ja jag tycker också att man borde kunna köra allt på samma men vissa holo är ju knepiga och jag känner att jag kan offra den hemska borttagningen för de underbara regnbågarna och den smidiga appliceringen...

      Radera
    3. Offra menar jag såklart inte, genomlida menar jag...

      Radera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.