onsdag 13 juni 2012

Ozotic - 604

Visar ytterligare ett scatterhololack från Ozotic, de kommer ju fortfarande gå att köpa framöver och drabbas inte av nedläggningen som de andra holosarna. 604 är ganska likt 602 men det här är mer champagne färgat och kallare i tonen. Tycker man att 602 är för mycket åt guld så lär det här falla en bättre i smaken. Och det här är också underbart vackert, elegant och ett perfekt brudlack. Man kan absolut argumentera att man inte behöver båda, men eftersom jag är en total hologalning gör jag det iaf :)






Penseln till trots är formulan bra. Jag nöjde mig med två lager men ett tredje hade nog inte skadat... fast det är inte så mycket VNL i verkligheten som på bilderna.

Formula: 4
Färg i sin genre: 5
Inköpsställe: llarowe (tror jag, men det spelar ingen roll var jag köpte det, llarowe har Ozotic i vilket fall.)

4 kommentarer:

  1. Jag vet inte.. Känns liite för "meh" för min smak, i alla fall för att köpa det själv.. Kanske till jobb-lackning för lite neutralare lack där det ändå händer något.. Men nja.. inget som ligger på önskelistan iaf :P
    Men det var riktigt fint på dina händer!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Allt kan ju tack och lov inte hamna på listan :)

      Radera
  2. Neutralt med en twist, absolut inte tråkigt anonymt mesnude, men stiligt och glitrigt holo -det kan du ju ha på jobbet:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, nä, det är väldigt mycket mer glittrigt i verkligheten när man rör på händerna än på stillbilder så det är inget jag går till jobbet med i första taget :)

      Radera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.