lördag 2 juni 2012

Up Colors - Grafite Night

Jag hade helt förträngt att det var Skimmerskuggans Holofredag igår! Så jag missade det... men det får bli en hololördag för att kompensera lite :)

Mellangrått holo, namnet Grafite Night passar bra. Det är betydligt mer holografiskt än min flaska Color Club Revvvolution till exempel. Eller det är inte min flaska längre, så mer holografisk än min flaska Revvvolution var. Men jag tycker grundfärgen är lite trist, grått blir lätt lite trist. Det är fint och regnbåg'igt i bra ljus men grundfärgen är inte tillräckligt kul för att hålla intresset uppe i sämre ljus.






Formulan är som alla de andra i kollektionen. Ett lager täckte nästan men det blev två till slut ändå.

Formula: 5
Färg i sin genre: 3
Inköpsställe: llarowe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.