torsdag 5 april 2012

Glitter Gal - Dark Purple

Dark Purple bjuder på riktigt rejäla regnbågar, väldigt tydliga och färgsprakande. Scatter visserligen och de är inte så breda men desto mer färgglada. Riktigt läckert! Den lila grundfärgen är varm i tonen och är inte dum den heller.










Formulan är helt okej. Lite klistrig men inte tjock. Två lager räckte men hade jag haft det som full manikyr hade jag nog lagt på ett tredje, i enstaka vinklar är det 100% täckande överallt.

Formula: 4
Färg i sin genre: 4
Inköpsställe: llarowe 

15 kommentarer:

  1. Görsnygg! Varför har inte jag den där? o_O

    SvaraRadera
  2. Det här var något för mig! Älskar det :)

    SvaraRadera
  3. Mmmm Glitter Gal... *gillar* :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vissa av dem är verkligen härliga (andra har jag blivit lite besviken på)

      Radera
  4. Ja, det där var en ha-värd skönhet! Säger som Mrs Data...varför har inte jag den där (heller) ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är helt klart värd att ha ja :)

      Radera
  5. Det där bär jag i dag! Så himla vackert i solen. Synd att det snöar i Stockholm i dag då...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag såg det på din blogg, kul sammanträffande :D Vi tyckte ju verkligen samma om det iaf :) Jag har inte mycket sol här heller men skrivbordslampan räckte för att få fram regnbågarna i det här som tur var :)

      Radera
  6. Vilken underbar färg och kul med ett holo som verkligen sticker rent färgmässigt:)

    SvaraRadera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.