onsdag 24 april 2013

Inglot - 643

643 kommer från Ingots kollektion O2M som sägs kunna andas. Irritationen över att det inte har en innehållsförteckning på flaskan är naturligtvis stor, eftersom jag inte tror ett dugg på att det andas förrän jag sett en ingredienslista som skiljer sig markant från vanliga lack.

Den rödlila färgen och glansiga finishen är i alla fall väldigt snygga. Kanske inte "jag" till hundra procent men en klassisk och snygg färg som passar i vilken samling som helst.




Två lager räckte och det var väldigt trevligt att lacka med.

Formula: 5
Färg i sin genre: 4
Inköpsställe: present

A very nice purple color and shiny finish together with a lovely formula, what's not to like.

8 kommentarer:

  1. Andas? Hur då? Har det lungor eller? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tja nått åt det hållet måste det ju vara då! Har dock inte hittat lungorna i flaskan än, de måste vara små...

      Radera
  2. Hehe tja SÅ nytt är det inte, jag fick det för rätt länge sen av min mamma ;)
    Men det är fint på dig! Blev liksom lite glömt här hemma så... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Asså... jag läste om kollektionen i nyheterna för inte så länge sen så jag fick för mig att kollektionen var rätt ny också (ett par månader eller så) Men det är ju en viss fördröjning på sånt där... Ny för mig iaf ^^
      Och tack igen!

      Radera
    2. Jaha, oj! För jag fick den av mamma typ sommaren 2011 tror jag! :D

      Radera
    3. Oj, ja så bra koll på Inglot har jag då uppenbarligen ^^ Haha

      Radera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.