torsdag 28 april 2011

Fråga till läsarna

Jag känner att jag har alldeles för mycket att välja på nu, jag har lacken från H&M, de nyandlända i Island Escape och CND Effects. Har också gjort färdiga inlägg med resten av Zoyas Flames-kollektion + lite annat. Jag väntar mer paket med Zoya också, hela Sunshine bland annat. Och sen har vi ju resten av den befintliga samlingen också...
Vad vill ni se? En blogg är ju trots allt mycket till för läsarna, så vad önskar ni er mina kära läsare? Vad ska vara prio ett framöver?

6 kommentarer:

  1. Må fråga; vilken typ av civiling? Jag går alltid igång lite extra på nagellacksälskande medsystrar :)

    SvaraRadera
  2. Det blev fråga till skribenten istället :) Det går så bra det med! Jag är inne på sista terminen på maskinteknik, med en master i production engineering. Vi är nog inte så långt ifrån varandra med andra ord, utbildningsmässigt sett :) Ett par omtentor och ex-jobbet kvar bara, så förhoppningsvis blir det examen i september!

    SvaraRadera
  3. Jag fattar inte så mycket av vilka märken du pratar om så jag vet inte vad jag tycker du ska berätta om först :-) Men har du inga klistermärken eller pärlor m.m. som man dekorerar naglarna med?

    SvaraRadera
  4. Det ska jag säkert kunna leta fram nånstans i gömmorna ja! Ska skriva upp det på listan över planerade inlägg :) ...Får komma på en fransk manikyr med lite bling på att lägga upp speciellt åt dig ;)

    SvaraRadera
  5. Jag är nyfiken på alla lacken du nämner, men röstar för Island Escape och CND Effects. Har bara ett av Effects-lacken och det har jag nog haft i mer än ett år, men fortfarande inte kommit mig för att testa det. :-)

    SvaraRadera
  6. Nailtastic - Vilket är det? Blir nyfiken. Jag hittade bara två den här gången men nu när jag sett dem ska jag absolut leta upp fler!

    SvaraRadera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.