fredag 29 april 2011

Zoya - Crystal

Detta är Crystal och kan absolut ses som Flames-kollektionens höjdpunkt! Crystal har varit en av mina lemmings sen den släpptes och när jag äntligen hittade ett bra ställe att beställa Zoya från var det den förta jag la vantarna på.
Det är en härlig mellanblå färg med massa guldglitter. Här kommer verkligen glittret fram och stjäl showen från grundfärgen på ett helt annat sätt än i de andra. Utan guldglittret hade det bara varit ett blått lack i mängden men nu är det en helt unik kombination (jag vet att det finns dupes men jag har inga av dem i min samling)
I solen glittrar det nått fantastiskt men jag tycker faktiskt att Crystal är snyggast i skuggan, när man kan titta på de små guldflakesen och verkligen se hur ovanligt lacket är.
Nu blir det bildspam!

 




















Här är några skuggbilder också, för att visa guldet bättre













Det här är fyra lager men tre räckte egentligen. Formulan är lika lättmålad som de andra men det krävdes tre lager för att få bort flammigheten.
Formula: 4
Färg i sin genre: 5

Inköpsställe: Nail de Royale

2 kommentarer:

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.