onsdag 27 april 2011

Zoya - Gloria

Jag har fastnat lite i Zoyas Flame-kollektion, det är ju så fina nagellack!
Detta är Gloria, ett rosa glitterlack där guldglittret syns mycket tydligare på naglarna jämfört med de tidigare jag visat. På naglarna tycker jag mig se lite silverglitter också men det kan vara inbillning för jag ser inget i flaskan, hmm… Fint är det i vilket fall. När jag hade det som en full manikyr kunde jag inte sluta titta på mina naglar. Personligen tycker jag dock att det är snyggast en regnig dag då det rosa inte blir så varmt i tonen, det passar inte min hudton så bra med varma rosa färger. Glittret i det gör dock att det är väldigt fint för att vara ett ljust rosa!







Formulan är inte riktigt lika bra som de tidigare, det är lite skirare, tre lager behövdes för att få det helt opakt.
Formula: 4
Färg i sin genre: 5

Inköpsställe: Nail de Royale

2 kommentarer:

  1. Detta är ett lack jag verkligen ser fram emot att testa!

    SvaraRadera
  2. Ja, gör det, det är jättefint!

    SvaraRadera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.