måndag 25 juli 2011

Claudia - The Slime

Jag måste ju visa upp det galna neongröna lacket jag köpte! Inte en färg för de blyga, naglarna syns verkligen i det här lacket. Det är primärgrönt, varken kallt eller varmt, bara väldigt, väldigt grönt. Det torkar halvmatt som ett riktigt neonlack ska, så det ser precis ut som grön plast. Och namnet The Slime kan ju inte blir bättre!


Formulan är lite skir, så det ser ut som slime i flaskan. Jag målade på fyra lager men hade fortfarande VNL. Det ser ut att täcka när man målat på det men när lacket torkat blir det lite skirt igen så man får tillbaka VNL, väldigt underligt. Lätt att måla med i alla fall.
Formula: 3
Färg i sin genre: 5 …vill man ha ett neongrönt lack kan det ju inte bli grönare än så här i alla fall :p

Inköpsställe: Fysisk affär

4 kommentarer:

  1. Wow, det var verkligen slime grönt! Coolt :)

    SvaraRadera
  2. Visst är det :)

    SvaraRadera
  3. hemskt sen kommentar, men jag kikade på det här i affären men var osäker, googlade kvickt på min smartfåne, och köpte efter att ha sett det här inlägget! ångrar mig icke, så tack för det här inlägget :)))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det härligt :)
      Roligt att jag kunde hjälpa till :)

      Radera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.