fredag 8 juli 2011

Bloggutveckling

Listan med ord och termer fick en rejäl påfylling när hjärncellen piggnade till och kände sig lite mer kreativ...

Det kommer dyka upp en del liknande informationsinlägg framöver eftersom jag har börjat på en nybörjarguide/informationssamling/uppslagsverk eller vad man nu ska kalla det. Eftersom jag inte vill skriva allting i samma flik utan länka till befintliga inlägg så måste jag ju posta inläggen först... Så ifall ni undrar vad jag sysslar med som slänger ur mig skumma, milslånga texter så vet ni varför iaf :) Jag har en hel lista med saker som jag planerar för men tar även tacksamt emot tips, både på kommande saker att skriva om och på förbättringar av det som dyker upp!

1 kommentar:

  1. Jättetrevligt, jag är tacksam för den energi du lägger ner! Du får gärna visa de prylar som används till att dekorera med, vad det är för prylar, hur de används. Kram!

    SvaraRadera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.