tisdag 12 juli 2011

KleanColor - Metallic Yellow

Chaosophia ville se Metallic Yellow, och det NU, och jag fixar självklart det :D
Gul-guld, guld-gul… nått i den stilen. Inte helt gul i min värld, helt klart åt det guldiga hållet. Vilket är lite synd tycker jag för jag hade gillat den bättre om den var knallgul istället. Guld på naglarna är inte riktigt min grej. Men det är i alla fall en väldigt ljus guld och det gillas.

beklagar de fnasiga nagelbanden och blurpen på lillfingret, vi skyller
det på att det var en akut-swatch :p
 


Formulan var nästan som de övriga metallic-lacken men en aning skirare, jag fick måla två lager på tummen för att slippa VNL. Men det kanske är det där med egenskaper hos individuella flaskor igen, en annan flaska kanske är perfekt.
Formula: 5
Färg i sin genre: 4

Inköpsställe: BeautyJoint

2 kommentarer:

  1. Yay, vad snäll du är! Du får 5 poäng för att du är så snabb. ;D

    Lacket är jag iofs lite besviken på. Vill ju också att det ska vara gulgult, inte guldigt gult. Alldeles för guldigt för att vara gult, och lite för gult för att det ska räknas som den slags guld jag gillar på mina naglar. Hrm! Det lyckas ju ändå vara rätt fint, så jag måste ha det också!

    SvaraRadera
  2. Så lite så :D
    Ja visst är det en dum färg, fel på alla vis. Fast fin ändå på nått sätt :p

    SvaraRadera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.