lördag 30 juli 2011

Konad i blått och guld

Som sagt, Witch’s Blue är en bra bas! Jag tycker att mörkblått och guld är en himla snygg kombination, och så har jag velat testa konadstämpling med KleanColor’s metallic-lack. Eftersom de är så pigmenterade misstänkte jag att de skulle passa väldigt bra till det och det gör de! Fler ändamål man kan använda dem till, suveräna lack!
Det här är alltså Witch’s Blue i botten och konadtryck över med mönster från M63. Stämplingen är gjord med KleanColor Metallic Mango. …Bra att jag kunde använda den till något bra.


3 kommentarer:

  1. Fräckt, ser lite pyssligt ut att få till med alla mönsterskivor, skrapor och stämplar. Men säkert roligt och kreativt!

    SvaraRadera
  2. när man väl kom igång så är det inte så farligt, ganska lätt egentligen. Det gog mig kanske 5 min att fixa det där mönstret

    SvaraRadera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.