torsdag 2 augusti 2012

China Glaze - Deviantly Daring

Vi fortsätter Bohemian Luster Chrome med Deviantly Daring som var det vackraste av lacken i flaskan. Och det är inte sämre på naglarna! Från grönturkos till djupblått beroende på vinkel. Det är inte dramatiskt duokromt men skiftningarna är otroligt vackra. Jag är så svag för sådana här lack, så jag älskar det!





Den bästa formulan i gänget att döma av swatchstickorna. Det täckte egentligen på bara ett lager men i vissa vinklar tyckte jag mig skönja lite VNL, så det fick bli två lager. Lättmålat men det blir lite penselmärken i det.

Formula: 5
Färg i sin genre: 5
Inköpsställe: eBay

16 kommentarer:

  1. Det ser riktigt vackert ut! Tror jag kommer gilla detta.

    SvaraRadera
  2. Håller med nailtastic! Lär nog testa denna först :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kunde inte hålla mig borta från den :)

      Radera
  3. Oj, så fint! Nu rycker det i klickfingret...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den här är värd att klickas hem :)

      Radera
  4. Å, så vackert! Vill ha!

    SvaraRadera
  5. Fantastiskt fint! Hopas att mina lack kommer snart!

    Har du testat om det blir mer duokrom effekt om man målar det över svart?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har läst på en annan blogg att det inte skulle göra nån skillnad. Och de är ju såpass täckande i sig själva att jag förstår ifall det svarta bara drunknar. Men jag har inte testat själv än

      Radera
  6. I ordered Deviantly Daring today.
    I normaly don’t buy such metallic-y polishes. I hate these strokes. But I absolutely LOVE this color! :D Can’t wait to try it out. hopefully it’ll arrive asap! ;)

    Nice swatches, though!

    SvaraRadera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.