torsdag 16 augusti 2012

Zoya - Natty

Vid första anblick tyckte jag att Natty var lite småtrist, men när det hade suttit på naglarna en stund så växte det. Blågrått är kanske inte världens mest spännande nyans men det är klädsamt och elegant men ändå diskret, utan att bli sådär dötrist som ett ljusrosa halvskirt skimmerlack som väl är det mest diskreta och "osynliga" man kan ha på naglarna. Det här är udda men ändå enkelt.




Klockren formula igen, men vad skulle den annars vara :) Två lager som lackade sig själv. Jag lyckades göra ett märke i underlacket på en nagel men det fyllde Natty i så bra så det syns inte alls.

Formula: 5
Färg i sin genre 4
Inköpsställe: eBay

11 kommentarer:

  1. En vacker färg! Men nej, jag kommer nog ändå inte att skaffa det, det finns andra lack jag är mer sugen på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det finns ju absolut andra lack i världen som är mer spännande än ett gråblått cremelack ^^

      Radera
  2. Mycket snyggt och elegant tycker jag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, elegant är absolut en bra beskrivning :)

      Radera
  3. Ser underbart ut, men så gillar jag denna färg med

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är en lättburen färg tycker jag :)

      Radera
  4. Väldigt diskret lack, inte fult alls, men det lockar mig inte till köp.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är tur att allt man ser inte gör det! ^^

      Radera
  5. Dämpade blå lack är alltid så himla eleganta, sofistikerade liksom. Jag älskar dem, trots att jag inte är något större fan av blått generellt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är en väldigt elegant färgskala

      Radera
  6. Åh, jag som till min förvåning insett att blå naglar verkar vara min grej kommer sukta efter den här raringen!

    SvaraRadera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.