tisdag 7 augusti 2012

Zoya - Song

Song är ett helt underbart jätteblått lack! Om man gillar blått så kommer man gilla det här. Det är otroligt pigmenterat och dessutom fullt med blå glitterflakes som ger ett fint skimmer och en massa djup. Det är så mycket av allt i det att det beter sig som ett fullfjädrat glitterlack och behöver ett lager överlack (eller två) för att komma till sin fulla rätt. Jag visar ju inte lack med överlack på så här får ni som vanligt se det utan.




Det täckte på ett lager... det hade nog täckt på ett halvt med. Men det blev inte riktigt jämnt utan gjorde lite vallar här och var när jag inte var väldigt noga. Jag var bara noga på tre av naglarna så de andra två fick det bli ett lager till på för att jämna ut det. Jag väntade inte mellan lagren och då ville det inte härda riktigt på de naglarna, även om det blev yttorrt väldigt snabbt. Så det är nog att föredra att vara noggrann!

Formula: 5
Färg i sin genre: 5
Inköpsställe: eBay

11 kommentarer:

  1. River Song? Närå - jag tittar inte alls för mycket på Doctor Who. :)

    SvaraRadera
  2. Väldigt vacker färg! Och jag gillar namnet också ^^

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Imponerande täckning också!

    SvaraRadera
  4. Åh, så fint det är. Jag skäms nästan över att jag ännu inte äger några Zoya.. Tur att de första är på väg till mig i alla fall :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så länge du gör nått för att lösa det problemet så ;D

      Radera
  5. Häftigt med så bra täckning:) beställde mina första Zoya igår, FeiFei och Dual bland annat:)

    SvaraRadera
  6. Så vackert det ser ut, både i färg och finish!

    SvaraRadera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.