fredag 31 augusti 2012

Kitty visar: Dollish Polish - Dragon's Breath

Jag tentapluggar, så Kitty får underhålla er idag :)
(Jag tar tillbaka det. Jag försöker att tentaplugga med grannens vansinniga volym på basen mullrandes genom hela hyreshuset :s )

____________________________________________________________________________________

Orange? Ja kära vänner, ni ser rätt. Jag har för eders skull burit orange nagellack och det för en hel dag. Och jag överlevde. Det måste vara det magiska i Drakens kraft.


Ännu en miniflaska från Dollish Polish och det kommer räcka för mig. Fast den går åt hyffsat fort när det behövs tre lager för att uppnå okej täckning.


Ni kanske undrar varför jag pekar finger åt er med en svart långfingernagel, så jag tar det på en gång… det var ett olycksfall i tänkandet som kallas hjärnsläpp som förmodligen undermedvetet räckte fram fel finger när jag tänkte det vore käckt att visa Dragons Breath över svart oxå. Inget annat. Så ta det inte personligen :) Jag skrattade åt det när jag upptäckte det så jag tänkte äh…struntsamma.


Småglitter i massa blandade färger i en orange bas. Rejält lager Seche Vite över, fast jag upplever inte Dragons Breath som top coat-ätare. Lite tjockare formula, men inte dålig eller svår att jobba med alls.


För en gångs skull tycker jag ett av Dollish Lacken är absolut bäst på egen hand, utan layering!

Köpt som del av Mythical Creatures collection på Etsy.

4 kommentarer:

  1. Jag tycker det är riktigt fint. Inte så att jag kommer köpa det kanske, men fint.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var inte illa för att vara orange kan jag sträcka mig till, men kul att du gillade det.

      Radera
  2. Jag håller med att det var finast utan layering men ingen köplust för det :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med, det här ska användas precis som det är. Men då får man evt stå ut med lite VNL.

      Radera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.