söndag 7 oktober 2012

Funky french till Nailart söndag

Nej jag har inte trillat av jorden, även om det verkar så. Det är bara livet som har kommit ikapp mig och inte lämnar så mycket tid över till naglar just nu. Sen hjälper det inte att naglarna är korta stumpar som inte inspirerar till lackande över huvud taget. Men förhoppningsvis släpper det snart.

Här är hur som helst mitt bidrag till Nailart söndag som den här veckan har temat fransk manikyr. Bättre sent än aldrig förhoppningsvis. Ljusgrå botten och gröna tippar, båda lacken är Zoya. Kameran ville inte fånga det gröna rätt dock, det är mer klargrönt i verkligheten.




Nailart Sunday with a funky french made with two Zoya polishes.

16 kommentarer:

  1. På min skärm ser tipparna nästan neongula ut så jag antar att det är ganska långt ifrån verkligheten. Men det ser hur coolt ut som helst:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gult, hmm, det ska ju vara grönt :p För mig ser de för träskmonstergröna ut, när de ska vara mer gräsgröna, men gult var ytterligare en variant då ^^

      Radera
  2. Svar
    1. Ja grått går ihop med det mesta :)

      Radera
  3. Svar
    1. Synd bara att naglarna det sitter på inte var snyggare :/

      Radera
  4. Så härlig färgkombination :D

    SvaraRadera
  5. Nice färgval till en funky french!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag ville ha nått som fick tipparna att synas ordentligt :)

      Radera
  6. Häftiga färger tillsammans!

    SvaraRadera
  7. Riktigt häftiga färger. I min skärm ser det oxå nästan neongult ut. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det verkar se olika ut överallt, jag ger upp, haha ^^

      Radera
  8. Oavsett vilka färger det egentligen är så ser det bra ut!

    SvaraRadera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.