fredag 23 december 2011

Hund och julhälsning

Ni får mer bilder av den söta hunden som jag är hundvakt ut emellanåt. Husse och matte har precis fått sitt första barn så vovven fick bo hos mig en och en halv vecka. Han åkte hem i förrgår och nu känns det som om de har fått MIN hund, jag saknar honom verkligen en massa! Det går så fort att vänja sig…
Jag lär inte få upp nått mer inlägg innan jul så jag passar på att säga: Hoppas ni får en trevlig julhelg allihop!
För er som ska ut i trafiken: ta det försiktigt, håll avstånden och se fram för allt till att ingen kör alkoholpåverkad! På flera bloggar dyker det upp budskap om olika områden som folk brinner för så det blir mitt budskap: don’t drink and drive! Ta nycklarna (och fighten) om nån får för sig att köra när de har druckit. Jag har själv gjort det med en vän och det är verkligen inte kul, men det är värt det.
Kram på er allihop!



Suddig bild tyvärr, kan ju inte gärna använda blixten så nära... Men han ser
ut som en nallebjörn!

Hur lätt tror ni det är att gå upp klockan sju på morronen när hunden kryper
upp och tar ens plats och somnar om?! Han är världens mest morgontrötta,
vill inte gå upp före tio och man får dra upp honom för att gå ut :p


8 kommentarer:

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.