måndag 5 december 2011

Länkkärlek + lite annat

Ett totalt random inlägg med saker som jag inte lyckats klämma in nån annan stans…
Lela har hängt på och berättar om sin nagellackshistoria! Titta in på hennes blogg och läs vett'ja!
Hon har dessutom gjort en bra guide för hur man känner igen falska OPI-flaskor efter att råkat ut för några på Tradera. Helt klart värt att titta på det också!
Ni har väl inte missat BrilliantNail, en ny nagelblogg som dök upp i oktober. Det bjuds bland annat på några av de snyggaste fotona (rent tekniskt sett alltså) som jag stött på bland bloggarna! Jag tror hon har en egen liten sol hemma för sånt ljus får då inte jag till, trots ljustält ^^
Jag fick massa glada tillrop efter inlägget om nagelpartyt :D Nu vet jag att folk är utspridda över hela Sverige, men om det är nån som skulle vara i närheten av Västra Götaland där jag håller till så vore det jättekul om det gick att få ihop ett nagelparty med bloggläsare/skribenter! Jag slänger ur mig det i allmänhet sådär, maila mig gärna om intresse finns :)

7 kommentarer:

  1. Oj, jag tackar för all kärlek:) Bugar och bockar.
    Ett nagelparty för oss nördar lät mycket lockande, hade varit hur kul som helst. Västra Götaland ligger en ganska bra bit bort bara... men inte SÅ långt borta;)

    SvaraRadera
  2. Nagelparty låter väldigt kul, skulle gärna tänka mig att vara med, bor nära södra västra götaland :) kram

    SvaraRadera
  3. Åh nagelparty låter jättetrevligt! Synd att det är så långt bort..!!

    SvaraRadera
  4. Var i Västra Götaland bor du? Här bor ju jag med! :)

    SvaraRadera
  5. Nagelparty lät ju skoj, jag bor i norra Halland så jag har ju nära till de södra delarna iaf =)

    SvaraRadera
  6. Ojjj, tack så mycket för all kärlek!!! U made my day!

    SvaraRadera
  7. Angelica - Ja har du vägarna förbi så är du väldigt välkommen! :)

    Jennie - Så länge det är rätt ände av landet så går dte ju oftasts att lösa nått :)

    Camilla - Ja, det är dumt att det är ett så avlångt land :p

    Pamsan - Inte allt för långt från dig tror jag :) Jag drar i väg ett mail

    Roxcat - Ja där emellan är det ju en bra väg så det borde inte vara så lång restid iaf :)

    BrilliantNail - Så lite så :) Jag tycker det hör till "jobbet" för oss mer etablerade bloggar att promota de nya :)

    SvaraRadera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.