måndag 30 januari 2012

A-England - Princess Sabra

Nästa holo att få visa upp sig blir Princess Sabra. Färgen är rätt så svårbestämbar. I viss ljus - tex solljus - ser innehållet i flaskan klart guldfärgat ut, men sen dyker det upp lite gröna toner i också. Och det blir mer grönt på naglarna också. Jag vet inte vad jag ska kalla det, guldgrönt? Grönguld? Och det blir inte lättare av att det i dåligt ljus drar åt smutsbeige. Hopplöst. Vi lämnar färgbenämningen och konstaterar att det är snyggt helt enkelt, jag gillar den skumma färgen och allt som har toner åt grönt funkar för min del!

Ja okej, på bilderna blev det ju tydligt grönt... men som sagt, det beror
mycket på ljuset!







Formulan är lite tunn, lite åt det rinniga hållet. Och det täcker också lite sämre än de andra. Det kanske skulle behöva luftas bara så det blir lite tjockare. De flesta naglarna klarade sig på två lager men ett par behövde ett tredje, så det fick bli tre hela laget runt.

Formula: 4
Färg i sin genre: 4
Inköpsställe: A-England (fast fortfarande inte än)

7 kommentarer:

  1. Ah vad den ser fin ut!! Jag vill också ha den! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är bara att beställa :) Bra med lack som går att få tag på!

      Radera
  2. Men åååååååå.... Jag går under av avund! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men så här kan vi ju inte ha det! Nu får vi göra nått åt det här ;)

      Radera
  3. Hmmm ja den är fin om än lite blek :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, men en väldigt spännande färg :)

      Radera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.