tisdag 31 januari 2012

Blågrönt holofranken

Lång dag på jobbet idag så ni får ett färdigt inlägg från i helgen. Fortsätter med A-England's senaste imorron... och så ska jag visa paketet som dök upp idag med :)

Mins ni Coastal Scents’ Comet som jag tyckte var lite trist eftersom det inte var duokromt? Jag hällde ner SpectraFlair i det och vips var det underbart :) Tänk så lätt det är att göra nagellack ;)




För Lela som övar till sin tenta i holo-kunskap ;) så kan jag säga att det här är sådär mitt emellan scatter och linjärt: det är regnbågar men man ser ändå partiklarna som bildar dem. Jag har ju sett lacket i verkligheten och vill nog trots allt kalla det linjärt, men bara baserat på bilderna så hade det nog kunnat vara en kuggfråga på tentan ;)

6 kommentarer:

  1. Faktiskt snyggt, för att vara holo ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, jag ska nog lyckas omvända dig till slut ska du se ;D

      Radera
  2. Superläckert! Vad ska Lelas tenta innehålla mer då?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är tenta på holosar: linjära och scatter och skillnaden mellan dem. Det är det hon behöver lära sig, resten kan hon redan :D
      Men jag tänker att jag lägger ut tentan på bloggen så ni kan göra den allihop om ni vill, så kan vi se vem som har flest rätt sen ;)

      Radera
  3. Jättefint! Gillar den blågröna färgen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, den blev inte så dum med holo i, innan var den lite tristare :)

      Radera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.