onsdag 29 juni 2011

L.A. Girl - Brass

Brass är ett brunt lack med samma silverglitter som de övriga lacken i Metal-kollektionen. Det har en fin brun färg och är ganska neutralt och elegant, det är ju knappast en skrikig färg. Men… nja, brunt är nog inte min grej. Jag kan tycka att bruna nyanser med mycket rött i är snyggt, höstiga och mustiga toner. Men det här är bara brunt-brunt, varken kallt eller varmt, bara brunt. Det påminner mig lite om choklad men jag känner inget behov av ha det på naglarna. Som bas till nailart kanske, men inte för sig själv, inte min grej.


regn idag och därmed lampljus

Formulan är fantastisk, ett av de bästa jag testat i kollektionen. Det täcker perfekt på bara ett lager och är lättmålat. Finishen är också snygg med silverglittret. Så om man vill ha ett brunt-brunt lack ska man absolut satsa på det här!
Formula: 5
Färg i sin genre: 4

Inköpsställe: Cherry Culture

5 kommentarer:

  1. Jag tycker det ser rätt fint ut trots att det inte är någon superläcker färg (är ingen fantast av brunt egentligen), men jag får se vad jag tycker när jag har provat mitt =)

    SvaraRadera
  2. Ja, det e alltid kul att testa iaf :)

    SvaraRadera
  3. Jag känner mig kluven. :) Det är både och. Köper oftast för många bruna lack med tanke på att det inte alltid är min favorit. Kan nog tänka mig detta ändå tack vare finishen.

    SvaraRadera
  4. Jag, som inte heller älskar brunt, älskar Brass för den är så perfekt att måla med och passar min hudton så bra. :D

    SvaraRadera
  5. Ja formulan är helt suverän på den här och finishen är snygg så det är ju ett bra lack! Men tveksam till färgen >.<

    SvaraRadera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.