tisdag 14 juni 2011

LA Splash - Sea Lion

Här är ett av de lacken som var i water marblen igår, men nu på egen hand. Sea lion är kanske inte jätteolikt alla andra ljust gröna lack jag har men av någon anledning tycker jag att den här nyansen och skimret i den är speciellt snyggt. Det är en varm grön med mycket guld och en del mikroglitter/skimmerpartiklar. En lite mindre galen person hade tyckt att det räcker nu med ljusgröna lack eftersom jag har varje nyans man kan tänka sig, men jag shoppar vidare! Borde absolut göra en jämförelse men de är så många att det är jobbigt...




Formulan är lite skir, som är så vanligt med ljusgröna lack. Det är fyra lager på bilderna och i verkligheten är det fortfarande lite grann VNL, ett heltäckande lack under hade nog inte varit dumt. Det är väldigt lättmålat dock vilket väger upp.
Formula: 4
Färg i sin genre: 5

Inköpsställe: Cherry Culture

Bonusbild: Som pricken över i matchar det mina soffkuddar perfekt! Jag har lite varit på jakt efter ett lack som ser ut som mina kuddar och det här är så likt man kan komma tror jag, eftersom lack och tyg är så olika i strukturen. Det gör mig extra lycklig över det här lacket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.