onsdag 4 maj 2011

China Glaze - Señorita Bonita

Seniorita Bonita är det lila lacket i Island Escape. Förutom att vara lila har det mikroglitter i blått och lila vilket ger det en riktigt häftig effekt i solen Titta bara på bilderna hur det glittrar! Jag gillar verkligen det här, det är en lila man lägger märket till.
Det blir lite bildspam eftersom det är så himla snyggt!



Det krävdes fyra lager eftersom det är ganska skirt. Det är helt okej att måla med, varken bättre eller sämre än de flesta andra China Glaze. På det hela taget ett bra lack.
Formula: 3
Färg i sin genre: 4

3 kommentarer:

  1. Det ser ursnyggt ut! Ska precis lacka om naglarna, men vet inte vad jag ska välja. Kanske får det bli detta.

    SvaraRadera
  2. Färgen är ju underbar men du vet ju hur jobbigt jag hade med torktiden. Jag ska prova igen för det är för snyggt för att inte användas.

    SvaraRadera
  3. Nailtastic - Jag kan också sitta och titta på samlingen hur länge som helst och inte veta vad jag ska välja :p Men den här är ett bra val iaf!

    Sminkan - Det är för trist när jättefina lack är så jobbiga att man drar sig för att använda dem... Jag swatchade bara den här och har därför inte upplevt själv att den är besvärlig, men jag hoppas att det är överkomligt för den är ju som sagt såå fin!

    SvaraRadera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.