lördag 7 juli 2012

Layla - Coffee Love

Det sista av Laylas nya holosar, det är nästan sorgligt. Jag hade velat ha 50 till av de här i alla regnbågens färger!

Coffee Love är en av mina favoriter i kollektionen, jag gillar ju bruna holosar och här får jag så mycket brunt holo jag kan önska mig :) I vissa vinklar ser det ut att ha kalla undertoner och i vissa varma, men det är ju regnbågarna som leker med en. I flaskan ser det ut att dra en aning åt lila och där syns värmen i färgen mycket tydligare. Det är riktigt udda och edgy men är man inte i starkt ljus så är det på nått vis ändå lite klassiskt och diskret. Gillar det verkligen!




Återigen tre eller fyra lager på naglarna.

Formula: 3
Färg i sin genre: 5
Inköpsställe: Layla

5 kommentarer:

  1. Otroligt fint, detta också!

    SvaraRadera
  2. Not my cup of..coffee

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, riktigt kaffefärgat kan man ju inte beskylla det för att vara heller :)

      Radera
  3. Gud, jag vill verkligen ha detta men frakten från Layla verkar så larvigt dyr.

    SvaraRadera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.