tisdag 26 juni 2012

China Glaze - Adventure Red-y

Det här ville Jusefin se, så då kör vi på det :) Det blir ett inlägg till senare idag, jag håller på att fylla upp arkivet till bredden så ni lär få mer än ett inlägg per dag framöver, hoppas ingen misstycker ;)

Ni ser ju väldigt sällan klarröda lack här och det beror på att jag inte tycker att jag passar i dem. Vissa skimmerlack kan vara okej ibland, men röda cremelack är nått jag aldrig skulle gå ut med om det inte var på fest med maskeradtema eller liknande där jag skulle matcha en outfit. Samma sak med klarröda läppstift, det ser bara fel ut på mig. Så Adventure Red-y lär inte bli använt vidare mycket men det är fortfarande ett härligt lack. Riktigt rött med varma undertoner.




Formulan är en dröm, ett enda lager täckte perfekt och var som smör att lacka med.

Formula: 5
Färg i sin genre: 5
Inköpsställe: Nail etc

4 kommentarer:

  1. Ser lovande ut. Har skickat efter några av dessa så hoppas jag blir nöjd när/ om de kommer fram.

    SvaraRadera
  2. Jag har återupptäckt förtjusningen med rött på den senaste tiden så du kanske bara ska fortsätta ge det en chans... så plötsligt händer det!

    Det ser fint ut på dina händer på bild iaf :)

    SvaraRadera
  3. Jag tyckte inte heller att jag passade i röda krämlack och kände mig obekväm i det. Har dock börjat tycka det är rätt najs, iaf om jag har korta naglar.

    SvaraRadera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.