söndag 3 juni 2012

Jessica - Starry Night

Det här är glödlampan som jag fick gratis av Ninja Polish. Jag promotar aldrig e-tailers om de inte faktiskt förtjänar det, men att skicka med ett discontinued lack på köpet tycker jag absolut kvalificerar för bra vitsord! Särskilt när det är det här lacket. Jag hittar det inte ens på eBay. Där finns bara jul-settet med tre glödlampor för 25 dollar. Å andra sidan är det här nog inte livsnödvändigt. Det är prismatiskt glitter i en lite mjölkig bas. Som KleanColors Chunky Holo lack fast med mindre glitterpartiklar, lite mindre klara färger och i en bas som inte märks det minsta. Tror jag har ett L.A. Colors lack som är väldigt likt detta också, fast jag orkar inte leta efter det just nu.

Jag la Starry Night uppe på det blå Shake your Booty, när jag ändå var igång med Jessica-lacken. Och den kombinationen var inte dum. Och gör dessutom att jag kvalar in i dagens Nailart söndag för en gång skull! :D






Bra formula för ett layeringlack, det är två lager och det gav ordentlig effekt. Kanske att penseln var lite för tjock och klumpig, så jag fick inte in det invid nagelbanden utan att riskera att kladda ner mig alldeles.

Formula:4
Färg i sin genre: 3
"Inköpsställe": Ninja Polish

8 kommentarer:

  1. Jag har oxå bara positiva erfarenheter av Ninja Polish! Så du har halt rätt. Äras den som äras bör.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkar vara ett riktigt trevligt ställe att handla på, jag har redan gjort det igen så de har tjänat på vänligheten :)

      Radera
  2. Inte dåligt att få med det lacket på köpet :) Resultatet blev väldigt fint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är allt lite cool att få med discontinued lack på köpet :)

      Radera
  3. Svar
    1. Inte så unikt kanske men fint är det allt :)

      Radera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.