fredag 14 december 2012

China Glaze - 2Nite

Trodde inte jag skulle hinna med Holofredag idag, men det blev lite tid över trots allt. Så utan att ha planerat nått drog jag upp ett gammalt OMG lack på måfå ur lådan och det råkade bli 2Nite. Supervackert milt blått lack med fina regnbågar. En klassiker.




Tre lager blev det idag. Fast det är ju ointressant för den här kollektionen :)

Formula: 3
Färg i sin genre: 5
Inköpsställe: eBay


For today's Holofriday I have a classic, the beautiful 2Nite from the vintage OMG collection, love it!

10 kommentarer:

  1. Åh, så fin! Mitt första holo jag köpte, och även min favorit. :)

    SvaraRadera
  2. Looks gorgeous. I've got a few of these, but I've held off buying this one because I've got NfU Oh 65 and think they are probably quite similar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. It's a different kind of blue compared to 65, this is more dusty purple-ish blue while 65 is more clear sky blue. To me they are way to different to not have both, but then I'm a bit mad ;)

      Radera
  3. Det här är definitivt en klassiker! Jag är glad att jag har det i samlingen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det här är ett lack man inte vill vara utan :)

      Radera
  4. Svar
    1. Det går ju tack och lov att få tag på det på eBay fortfarande, men det kostar ju en del tyvärr :/

      Radera
  5. Verkligen snyggt nagellack, älskar holo! :)

    SvaraRadera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.