tisdag 23 augusti 2011

Länktips - vinterkollektioner

På allmän begäran kommer här lite tips om var man kan kika på vinterkollektionerna. Det har inte kommit pressreleaser på alla än men ett gäng lyckliga bloggare i USA har varit på Cosmoprof, en mässa för sminkrelaterade grejer. Jag hade gladeligen gått på den också, som ett barn i en godisaffär!
Här är alltså ett gäng länkar till deras blogginlägg och foton därifrån. Det är väldigt mycket som lockar måste jag säga. Både Orly och Color Club lär det blir fulla kollektioner av och en hel del flaskor ur annat också, OPI, China Glaze… det kommer bli en dyr höst när allt det här släpps! …om jag har ett jobb då, annars lär det blir en väldigt avundsjuk höst istället!

Vad är ni mest sugna på? Jag kan ärligt talat inte välja! Men en uppföljning på Orlys Cosmic FX känns ju otroligt spännande, så den är jag nog mest förväntansfull över att se swatcher av.

5 kommentarer:

  1. Jag är absolut mest intresserad av Orly Mineral FX! De andra kollektionerna är fina, men det kändes som att det mest var färger jag redan har i min samling. Förutom China Glaze Ghoulish Glow, jag måste äga ett självlysande lack, det är ju bara för roligt för att låta bli!

    SvaraRadera
  2. Ja, Mineral FX tror jag kommer bli en såndär kollektion som jag måste ha hela av bara av princip, de ser himla häftiga ut!

    SvaraRadera
  3. Jag är förväntansfull som attan. Mest på Orly och OPI Muppets. Men även ChG glitterlack, Eye Candy och Color Clubs glitterlack. Jag ÄLSKAR glitter. :D

    SvaraRadera
  4. Ja alla säpper glitter, till och med Essie som brukar vara så konservativa i sina färgval! Efter höstens alla cremelack är det verkligen en helomvändning... tur det :)

    SvaraRadera
  5. Åhh, jag tackar och bugar! :) Håller med, fanns lite godbitar att välja på. Bra jag hinner glo och fundera en stund så man inte förköper sig på första bästa man får syn på. Tyvärr, som dig, måste jag oxå vara lite selektiv med inköpen.

    SvaraRadera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.