tisdag 2 augusti 2011

Nfu-Oh - 51

Jag börjar med Mirrors imorron, först får ni fortsättning på Nfu-Oh-maikyren. Jag livade upp 68 med 51… å vad trist det är med nummer på nagellack… 51 är ett flakelack med blålila jelly-bas och rödlila flakes. Flaksen gnistrar förståss i alla möjliga färger men man upplever dem som rödlila i flaskan. Blått, grönt och guld är också med på ett hörn. Det passade väldigt bra ihop med det lila 68 under och blev en lite roligare manikyr.




Det är två lager av 51 på bilderna. Ett lager var snyggt det också men med flakes tycker jag mottot ”ju mer desto är bättre” gäller :) Formulan är ju skir med det ska den vara för att flaksen ska synas. Jag tror att det går att få det hyfsat opakt på egen hand men då får man nog slabba på ett antal lager, och sånt blir svårtorkat. 51 gör sig nog bäst med ett annat lack under.
Färg i sin genre: ointressant, vill man ha en annan färgkombination finns det andra att välja på, Nfu-Oh har allt.
Inköpsställe: Nailmail

4 kommentarer:

  1. Jättevackert! Är lite sugen på att skaffa det här lacket..

    SvaraRadera
  2. Nfu-Oh har ju så många snygga! Jag ville ha alla först men jag har börjat lära mig att de är rätt lika egentligen

    SvaraRadera
  3. Nu har jag sett detta lacket massor av gånger och det är så fint!

    SvaraRadera
  4. Haha, det är överallt på de svenska bloggarna nu när Nailmail hade Nfu-Oh för inte så länge sen :) Vi är lämmlar allihop ;)

    SvaraRadera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.