tisdag 30 augusti 2011

KleanColor - Midnight Seduction

Jag visade ju Kiss Goodbye som man inte ska använda det, i femton lager för sig själv. Det här är systerlacket Midnight Seduction och den har jag layerat över ett annat lack och det blev mycket bättre! Det är multifärgat glitter i en klar bas. Glittret är väldigt litet och den dominerande färgen är blått. Utöver det finns det även rosa och guld i och kombinationen är riktigt trevlig.




lite sol
 Det är fyra lager över Zoya Harley och inte riktigt opakt. Det är svårt att få in glittret mot kanten av nageln utan att måla hela fingret så det är inte riktigt jämnt tyvärr, men det märks inte så mycket över ett lack i samma färgskala. Jag tycker det kunde varit lite mer glitter i så att det gick att få det opakt för sig själv men i övrigt är det bra.
Formula: 3
Färg i sin genre: 4

Inköpsställe: BeautyJoint

4 kommentarer:

  1. Det ser fint ut, jag är ett stort fan av multifärgade glitterlack!

    SvaraRadera
  2. Jag trodde verkligen på att du hade målat 15 lager med det där andra lacket!

    SvaraRadera
  3. raxcat - ja det är ett fint glitter

    Nailtastic - Ja, det funkar när de är så små tycker jag, annars ger multifärgade stora glitter modell DL happy birthday mig rysningar :p

    Sarah - Visst ser det ut så på naglarna! Tjockt och eländingt! Gräsligt... men ni får se det som ett avskräckande exempel :)

    SvaraRadera

Har varit tvungen att ta bort möjligheten att kommentera utan att vara inloggad pga väldiga mängder spam. Beklagar! Men lämna gärna en kommentar ändå om du har möjlighet.